ارائه کننده ناب ترین و تاپ ترین و کمیاب ترین "محصولات نرم افزاری" و "دوره های آموزشی" مورد نیاز برای کسب درآمد میلیونی از فضای مجازی!!!

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 3658

افزایش رایگان ممبر و بازدید تلگرام روزانه تا 5 کا (صد در صد تضمینی و تست شده)


افزایش رایگان ممبر و بازدید تلگرام روزانه تا 5  کا   (صد در صد تضمینی و تست شده)

 

افزایش ممبر و بازدید کانال تلگرام روزانه 5 کا

100% تضمینی و تست شده 

بدون نیاز به کامپیوتر با روشی کاملا جدید 2018

 

 

بالاخره انتظارها به پایان رسید!!!

پکیچ #ممبر و #بازدید رایگان

یک دوره آموزشی کامل،جامع و بی نظیر برای افزیش ممبر و بازدید

 

 

دیگه برای افزایش ممبر و بازدید کانالتون هزینه نکنید! 

تا بی نهایت ممبر و بازدید رایگان بگیرید!

 

۰ تا ۱۰۰ افزایش ممبر و بازدید! 

یک دوره آموزشی و نرم افزاری کامل!

دوره ای که هر کی میخواد کانال بزنه یا هر مدیر کانالی به اون نیاز داره!

دیگه دورانی که هر کسی یه کانال میزد ،  هر روز کلی وقت صرف پست گذاشتن می کرد ، تبادل انجام میداد تا کانالش بزرگ بشه و سفارش تبلیغ بگیره و از این راه به درآمدی برسه،خیلی وقته گذشته!

امروز برای پیشرفت نیاز به آموزش دارید!

 

دوستان عزیز شما میتونید از همین امروز "بدون نیاز به کامپیوتر"   و  "بدون نیاز به تی دیتا" با روشی کاملا جدید روزانه حداقل 5  کا ممبر فیک و ممبر واقعی جذب کنید و  همچنین بازدید پست های کانالتون رو بالا ببرید!

 

همانطور که میدونید در سایت های مختلف بابت 1 کا ممبر فیک چیزی بین 5 تا 10 هزار تومان دریافت می کنند که مبلغ بسیار بالایی هست. یعنی اگه شما بخواهید برای کانال خودتون فقط 10 کا ممبر فیک بزنید ، شاید مجبور باشید تقریبا 100 هزار تومان هزینه کنید!!!

ابن رو هم در نظر بگیرید که کانال شما در ابتدای کار اصطلاحا صفر کیلومتره و برای کسب اعتبار اولیه حداقل به 30 هزار مبر فیک نیاز داره!

چرا؟ چون عقل مردم به چشم اونهاست!

حتی اگه چند صد هزار تومان هزینه کنید و چند کا ممبر فیک بخرید،باز هم برای شروع فعالیت در تلگرام یک مشکل بزرگ دارید! بازدید پست ها!

چرا؟ باز هم چون عقل مردم به چشم اونهاست!

فرض کنید مشتری وارد کانال فروشگاهی شما میشه تا محصول شما رو بخره. اول به تعداد اعضا نگاه میکنه و امیدوار میشه که با یک کانال معتبر طرفه ولی وقتی بازدید پست ها رو میبینه که از 10 یا 20 بالاتر نرفته،متوجه میشه تمام این اعضا فیک هستند و از کانال شما لفت میده!

حالا چاره چیه؟ 

اگه دنبال راه حل این مسئله می گردید،الآن در بهترین جای ممکن قرار دارید!

امروز میخوایم با هم یاد بگیریم که چطور میشه فقط با یک گوشی هوشمند و اینترنت،به راحتی روزانه تا 5 کا ممبر و بازدید رایگان گرفت!!!

 

 

http://uupload.ir/files/vut_picsart_04-23-10.02.02.gif

 

"بدون حتی یک ریال هزینه"

 

با خرید این دوره آموزشی دقیقآ چه چیزی دریافت می کنم؟

این دوره آموزشی شامل 3 برنامه کاربردی  و 3 فیلم آموزشی   است.

بعد از دیدن این فیلم آموزشی حتما خیلی افسوس می خورید که چرا زودتر با این روش ساده و کاربردی آشنا نشدید! 

برخلاف بعضی نرم افزارها که حجم بسیار بالایی دارند و موقع استفاده کردن از آنها گوشی شما هنگ میکنه،برنامه هایی که ما به شما معرفی می کنیم خیلی سبک و کم حجم هستند. این ویژگی باعث شده که شما بتونید با گوشی موبایل هم تمام کارهای لازم برای افزایش ممبر و بازدید رو انجام بدید.

 

صفر تا صد آموزش تماما با ویس و ویدیو

امکان جذب ممبر واقعی و فیک

بدون هیچ محدودیتی

قابلیت جذب بیش از 5 کا ممبر در یک روز

کاملا اتوماتیک

بدون هزینه تمدید

سرعت بالا در اد ممبر و گرفتن بازدید

قابل نصب بر روی گوشی موبایل

بدون نیاز به اکانت تلگرام و خط شما

آپدیت رایگان

پشتیبانی هفت روز هفته 

این پکیچ تبلیغ درگروه نیست کار این پکیچ فقط جذب ممبر وبازدید هست!

این پکیج ربات نیست و با ربات کارنمی کند!

 

جهت ثبت نام در دوره آموزشی افزایش ممبر و بازدید کافیست از طریق لینک پایین همین صفحه در دوره ما ثبت نام کنید.

 

شما از همین امروز می توانید بدون نیاز به تی دیتا و کارهای نرم افزاری پیچیده

بدون نیاز به داشتن کامپیوتر یا لب تاب

بدون نیاز به داشتن مهارت خاصی در زمینه فضای مجازی

روزانه تا 5 کا ممبر واقعی و ممبر فیک جذب کنید!

 

تمامی آموزش های ویدیویی  توسط خود بنده ضبط شده است. 

شما میتونید بدون نیاز به هیچ هزینه ای برای کانال تلگرامی خودتون ممبر و بازدید رایگان بگیرید!

حتی می تونید برای کانال های دیگران سفارش ممبر و بازدید بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید!

 

 

سوال:

آیا این پکیج افزایش ممبر و بازدید تضمینیه؟! اگه من نتونستم بعد از خرید پکیج به افزایش ممبر و بازدید بپردازم چکار کنم ؟!

سلام دوست عزیز. بله این پکیج افزایش ممبر و بازدید کاملا تضمینیه! یعنی چی؟؟ یعنی اگه شما به تمام آموزش های ما عمل کنید ولی به نتیجه نرسیدید و نتونستید ممبر و بازدید رایگان بگیرید ، ما پول شما را با رضایت کامل برگشت میدهیم. پس با خیال راحت میتونید این پکیج رو تهیه کنید.

 

سوال:

اگه ما بعد از خرید پکیج دیدیم این روش رو قبلا بلد بودیم و یا روشی تکراری هست آیا امکان بازگشت وجه وجود داره ؟ آیا پولو پس میدید؟

دوستان عزیز اگه شما هر روشی رو بلد هستید که بشه هر روز تا 5 کا ممبر رایگان دریافت کرد اصلا پکیج ما رو تهیه نکنید! ما اصلا کسی رو مجبور نمی کنیم ، ما اومدیم از این روش و ترفند استفاده کردیم و به نتیجه رسیدیم ، پس بهانه هایی مثل اینکه "این روش تکراری بود" یا اینکه  "ما خودمون خیلی وقته این روش رو بلد بودیم ولی ازش استفاده نمی کردیم" و... اصلا قابل قبول نیستند، چون ما شرط بازگشت وجه رو رعایت تمام آموزش ها قرار دادیم، یعنی باید هر چیزی که ما بهتون آموزش میدیم رو انجام بدید، اون وقت اگه به نتیجه نرسیدید ما پولو پس میدیم پس خیالتون راحت باشه. و اینکه بعضی از دوستان سوال می کنند شاید برنامه هایی که روی گوشی شما نصب و اجرا میشن ، روی گوشی ما قابل نصب و اجرا نباشند و یا کند عمل کنند ، باید خدمتتون عرض کنم این برنامه ها اونقدر سبک و کم حجم هستند که حتی اگه یک گوشی هوشمند خیلی معمولی داشته باشید هم میتونید با استفاده از آموزش ما، ممبر و بازدید رایگان دریافت کنید. این آموزش روی گوشی 4 هسته ای با رم 1 راحت جواب میده و قرار نیست شما نرم افزار500 مگابایتی روی گوشی تون نصب کنید. 

 

سوال:

ممبرهایی که با این روش جذب میشن، فیک هستن یا واقعی؟؟

معمولا 90 درصد ممبرهایی که با این روش جذب کانال شما میشن فیک هستن و حدودا 10 درصد هم ممبر واقعی خواهیم داشت. بستگی به زمان ممبرگیری دارد ممکن است شما در یک روز تا پنجاه درصد هم ممبر واقعی جذب کنید.

 

سوال:

آیا با روش شما،برای افزایش ممبر و بازدید باید سکه جمع کرد یا باید شماره مجازی ساخت؟

اینکه پکبج ما با چه روشی کار می کنه و آیا نیاز به سکه جمع کردن داره یا نه و... رو بعد از تهیه پکیج متوجه خواهید شد که این آموزش عالی دقیقا چی هست.

قبلاهم گفتم ، شما اگه با هر نرم افزاری بتونید روزانه فرضا تا 5 کا ممبر و بازدید رایگان بگیرید پکیج ما رو تهیه نکنید. چون ما تو پکیج آموزش میدیم چطور میشه در طی ۲۴ ساعت 5 کا ممبر و بازدید گرفت.

 

 

سوال:

آقا یک سوال الان من این پکیجو خریدم از همین امروز میتونم به جذب ممبر بپردازم و 16کا ممبر جذب کنم یا نه ! چون من توی اینترنت خیلی از این آموزشها دیدم که همشون سخت بودند و باید تی دیتا میگرفتی و شماره مجازی میخریدی و باید افراد رو با نرم افزار کامپیوتری عضو کانال میکردی که اصلا بدرد آدم نمیخورد آدم تا اون همه پیچیدگی رو میدید پشیمون میشد و من الان ترسم از اینه که این پکیج شما هم مثل اونا پیچیده باشه و نتونم به افزایش ممبر بپردازم و اینجا پولم هدر بره و ضرر کنم ، میشه لطفا راستش رو بگید و حقیقت رو بگید که واقعا با این پکیج میشه به افزایش ممبر رسید ؟ ممنون میشم ازتون جواب بدید .

پاسخ:

سلام شما از همین امروز میتونید خیلی راحت به جذب ممبر و بازدید کانالتون بپردازید و حتی با اون کسب درآمد کنید، همانطور که تو توضیحات پکیج هم گفتم این روش افزایش ممبر ما هیچ ربطی به نرم افزار کامپیوتری نداره هیچ ربطی به ساخت تی دیتا و خرید شماره نداره و روشی کاملا جدیده چون شما بدون نیاز به کامپیوتر فقط با یک گوشی موبایل و اینترنت به راحتی میتونید به افزایش ممبر و بازدید بپردازید، و همچنین این آموزش برای اولین بار در اینترنت قرار گرفته که هیچ کجای اینترنت این آموزش افزایش ممبر روزانه 16 کا وجود نداره .در ضمن من قبلا هم گفتم که اگه نتونستید با روش ما به افزایش ممبر برسید ما پولتون رو برگشت میدیم ، پس اصلا نگران این نباشید که شاید نتونم ممبر جذب کنم ، چون این روش ما کاملا آسان و راحت هست که اصلا احتیاجی به مهارت خاصی نیست چون تمامی آموزش ما با ویدیو هست و کاملا تو ویدیو آموزش دادیم که چیکار کنید. پس اصلا نگران نباشید.

 

 

سوال:

شما که میگید ممبرهایی که جذب می کنیم تقریبا نود درصد فیک هستند پس در نتیجه ممبر های فیک بیشتر است پس این ممبر فیک کاربردش چیست ؟!

پاسخ:

دوستان عزیز شما میتوانید توسط آموزش بینظیر ما روزانه تا شانزده کا ممبر به کانال اضافه کنید.ممبر فیک باعث میشود که کانال شما اعتبارش بالا برود هر چقدر تعداد ممبر های کانالتان بیشتر باشد افراد بیشتر به کانالتان اعتماد میکنند، چون افراد اول تعداد اعضای کانال را بررسی میکنند، پس شما به راحتی با سرمایه صفر بدون یک ریال هزینه می آموزید چطور در کانال ممبر و بازدید بزنید و کانالتان را به ۲۰۰ ، ۳۰۰، ۷۰۰، کا برسانید و حتی یک میلیون و بیشتر و پس از اینکار کافیست که در یکی دو کانال معتبر و باکیفیت تبلیغ داده تا ده برابر ممبر واقعی جذب کنید برای کانالتان ، چون افراد عاشق کانالهای شلوغ و پرممبر هستند و به راحتی لفت نمیدن ، اکثر کانالهای موفق که میبینید مثل گیز میز و آخرین خبر کلا حدود ۵۰۰هزار ممبر واقعی دارند و حدود دو میلیون ممبر غیر فعال یا فیک دارند پس شما هم میتوانید یکی از آن کانالهای موفق شده و رتبه خود را در گوگل بالا ببرید. و برای خود برند شوید و با کانال های پر بازدید رقابت کنید . ممبر فیک برای افرادی که تازه کانال زدند واجب و ضروری است تا حداقل هزار ممبر فیک را در کانالشان داشته باشند.

 

توجه داشته باشید که تخفیف ویژه این محصول به مدت محدودی برقرار است و پس از آن افزایش قیمت خواهیم داشت.

پس این فرصت اسثنایی رو به هیچ وجه از دست ندید و کسب و کارتون رو با افزایش ممبر کانالتون چندبرابر کنید.

 

 

در ضمن آدرس پشتیبانی ما در تلگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

لطفا بعد از خرید حتما به پشتیبانی پیام بدید تا راهنمایی تون کنم.

hossein72313@

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 667,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 333,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1121

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما